Wij maken gebruik van cookies om het bezoek voor jou makkelijker te maken en de gebruikservaring te verbeteren.
Wanneer je verder gaat op onze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

 
< Terug naar overzicht
Ik heb een fout in mijn ontwerp, kan ik die nog aanpassen?
Wanneer je het ontwerp nog niet hebt besteld, is er niets aan de hand. Je kan de typefout herstellen in het programma en het ontwerp opnieuw opslaan. Het verkeerde ontwerp kun je verwijderen.

Wanneer je de bestelling al geplaatst hebt, en je de bevestiging hebt ontvangen, neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op. Tijdens kantooruren kan dit telefonisch, buiten kantooruren, kun je ons via de mail laten weten wat er mis is. Afhankelijk van wanneer je de bestelling hebt geplaatst, kunnen we de fout wellicht nog handmatig aanpassen.

Als een bestelling al geprint/gedrukt is, kan dit helaas niet meer zonder kosten.
Zie ook…
Webwinkelkeur logo
9,6
8709 klantbeoordelingen
Star
Star
Star
Star
Star

Arnold
We hebben het spandoek opgehaald en met een barcode konden we naar binnen en ons...
Star
Star
Star
Star
Star
24-02-2024

Leen Hermans
Goede prijs voor goede kwaliteit. Wat je online ontwerpt, zo krijg je het ook!...
Star
Star
Star
Star
Star
25-02-2024

Hulp nodig?
Wij helpen je graag!

Maandag t/m vrijdag zijn we bereikbaar tussen 08:00 en 16:30

Chat:

Start chat

WhatsApp Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X

Telefoon:

NL Flag 088 123 00 00

BE Flag +31 88 123 00 00

NL Flag 088 123 00 00    BE Flag +31 88 123 00 00
WhatsApp
Start de chat

Scan de code met je mobiele telefoon en begin te chatten

V-card
V-card

Scan de code met je mobiele telefoon om de gegevens op te slaan in je contacten of klik op de link om te downloaden

Klant heeft de pagina verlaten
opslaan als admin